جهت سفارش و دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید 

۰۹۱۸۸۳۸۲۱۵۷

جهت سفارش و دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید 

پوکه معدنی بادامی - پوکه آریاکو

پوکه معدنی بادامی

خرید پوکه معدنی بادامی با قیمت مناسب
خرید مستقیم و بدون واسطه از معدن
بهترین پوکه قروه با خرید از آریاکو
بهترین عایق صوتی و حرارتی

توضیحات

یکی از انواع پوکه‌ها، پوکه معدنی بادامی است که در اندازه ۱۸ الی ۲۶ میلی متر با وزن ۵۰۰ تا ۶۰۰ کیلوگرم در هر مترمکعب است که می‌توانید در هر مقداری از آریاکو تهیه کنید.

این پوکه وزن و حجم کم و مقاومت بالایی داشته و در مقابل فشار و ضربه مقاوم است. یکی از ویژگی‌های مهم پوکه معدنی قروه بادامی عایق بودن آن در برابر سرما و گرما و همچنین صوت می باشد.

این نوع پوکه بخاطر دارا بودن املاح معدنی در صنعت کشاورزی برای حفظ رطوبت در گلخانه کاربرد بسیار زیادی دارد. همین‌طور در صنعت ساختمان سازی در تولید مصالح، شیب بندی سقف، هم سطح کردن طبقات، عایق سازی ساختمان و در قسمت جاده سازی نیز پوکه معدنی بادامی (قروه) استفاده می‌شود.

پوکه معدنی بادامی با بهترین قیمت

پوکه معدنی بادامی – با بهترین قیمت‌ بخرید!

قیمت پوکه معدنی بادامی قروه با توجه به مرغوبیت، درجه کیفیت و وزن آن می‌تواند نرخ‌های مختلفی داشته باشد، پس جهت مشاوره رایگان با پوکه معدنی آریاکو تماس بگیرید تا به شما مناسب‌ترین پوکه معدنی قروه را پیشنهاد دهیم.

قیمت پوکه معدنی بادامی از 200000 تومان شروع می شود و با توجه به کیفیت آن افزایش پیدا می‌کند. جهت تماس مستقیم با شماره ۰۹۱۸۸۳۸۲۱۵۷تماس بگیرید؛ ما به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوکه معدنی می‌توانیم بهترین قیمت خرید پوکه معدنی را به مشتریان ارائه کنیم؛ پس با ما در تماس باشید.

جدول قیمت روز پوکه معدنی قروه بادامی-۱۴۰۲

قیمت پوکه معدنی بادامی درجه کیفیت متر مکعب (تومان)
پوکه بادامی یک ۲۸۰،۰۰۰
پوکه بادامی دو ۲۲۰،۰۰۰
پوکه بادامی سه ۲۱۰،۰۰۰

نحوه تشکیل پوکه معدنی بادامی

پوکه بادامی یک سنگ طبیعی است که توسط واکنش‌های شیمیایی پی در پی در طی فعالیت‌های آتشفشانی ایجاد می‌شود. شکلی توخالی، متخلخل و اسفنجی دارد؛ با توجه به این خاصیت، این سنگ معدنی عایق طبیعی و گرما است.

به دلیل دوام زیاد، در برابر زلزله و حوادث مختلف جوی مقاوم است؛ همچنین به طور طبیعی رطوبت را متعادل می‌کند. پوکه بادامی کمی بزرگتر از پوکه معدنی نخودی است و نباید با آن اشتباه گرفته شود.

قیمت پوکه معدنی بادامی و خرید مستقیم از معدن

فروش ویژه پوکه معدنی بادامی

شرکت پوکه معدنی آریاکو با ۲۵ سال تجربه یکی از معتبرترین شرکت‌ها در صنعت تولید پوکه معدنی است. این شرکت با استخراج مرغوب‌ترین پوکه‌های معدنی از معادن بزرگ پوکه در شهرستان قروه از توابع استان کردستان طی سال‌ها توانسته رضایت مشتریان زیادی را کسب نماید.

پوکه معدنی آریاکو با حذف واسطه و ارسال به تمام نقاط ایران و همچنین قیمت مناسب، آماده همکاری و عقد قرارداد با پیمانکاران، انبوه سازان و شرکت‌های عمرانی است.

اگر پوکه معدنی بادامی [یا هر نوع پوکه دیگری] مورد نیاز خود را از آریاکو خریداری کنید، می‌توانید تا ۵ درصد تخفیف بگیرید. گفتنی است آریاکو تنها پوکه معدنی قروه را به فروش می‌رساند و ما خودمان در این شهر مستقر هستیم.

جهت تماس با پوکه معدنی آریاکو می‌توانید با یکی از شماره‌هایی که اینجا برای شما گذاشته‌ایم تماس بگیرید: ۰۹۱۸۸۳۸۲۱۵۷ و ۰۸۷۳۵۲۴۶۶۱۹

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

محصولات مرتبط