جهت سفارش و دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید 

۰۹۱۸۸۳۸۲۱۵۷

جهت سفارش و دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید 

پوکه معدنی عدسی

پوکه معدنی عدسی

ارائه بهترین قیمت خرید پوکه عدسی
کارایی فوق العاده و طول عمر مفید بیش از 100 سال!
بهترین عایق صوتی و حرارتی در ساختمان سازی
استفاده در کشاورزی و پرورش گیاهان

توضیحات

قبل از خرید پوکه معدنی عدسی باید در ابتدا یکسری اطلاعات کافی از این نوع پوکه معدنی داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در این باره توضیح دهیم، گفتنی است از آنجا که قیمت پوکه با توجه به نوع آن متفاوت است، در این مطلب به بررسی قیمت پوکه معدنی عدسی نیز خواهیم پرداخت.

قیمت پوکه معدنی عدسی

قیمت پوکه معدنی عدسی چقدر است؟

سایز پوکه معدنی عدسی از ۵ تا ۱۰ (mm) میلی متر است، همچنین وزن پوکه عدسی حدوداً ۵۵۰ تا ۶۵۰ کیلوگرم در هر متر مکعب است که قیمت درجه یک آن ۳۴۰،۰۰۰ هزار تومان [هر یک متر مکعب] در سال ۱۴۰۲ است.

پوکه عدسی بیشترین کاربرد را در بلوک سازی، دیوار چینی و سقف دارد، به همین علت باید وزن پایین و استحکام بالایی داشته باشد که پوکه از نوع عدسی دارای این ویژگی‌ها است.

اگر نمی‌دانید قیمت پوکه معدنی چقدر است و چه انواعی دارد روی همین لینکی که در این قسمت قرار دادیم کلیک کنید یا با شماره ۰۹۱۸۸۳۸۲۱۵۷ تماس بگیرید.

جدول قیمت پوکه معدنی عدسی آریاکو با 3 درجه کیفی

درجه کیفیت

هر یک متر مکعب (تومان)

یک

۳۴۰،۰۰۰
دو ۲۸۰،۰۰۰
سه ۲۶۰،۰۰۰

پوکه معدنی آریاکو مرغوب‌ترین انواع پوکه معدنی را به دست شما می‌رساند؛ شماره تماس پوکه معدنی آریاکو:

  • ۰۹۱۸۸۳۸۲۱۵۷
  • ۰۸۷۳۵۲۴۶۶۱۹

نکته‌ای که درباره خرید پوکه معدنی عدسی باید بدانید!

سایز پوکه عدسی کوچک و ریز و به مانند دانه‌های عدس است و به همین علت به تنهایی در مصالح ساختمانی کاربرد ندارد و باید حتماً با سایزهای دیگر پوکه ترکیب شود.

چون وزن پوکه معدنی عدسی کم است از آن در ساخت بلوک‌های سبک استفاده می‌شود. تا یادمان نرفته یکی دیگر از کاربردهای پوکه معدنی عدسی که شاید برایتان جالب باشد را بگوییم؛ از این محصول در ساخت پاک کن و مداد و همین‌طور در ساخت سفال هم استفاده می‌شود.

ویژگی‌های پوکه معدنی عدسی

پوکه عدسی دارای فضاهای خالی بسیاری در درون خود است؛ به همین دلیل وزن این نوع پوکه معدنی بسیار پایین بوده و چیزی در حدود 500 تا 550 کیلوگرم در هر متر مکعب است.

در ادامه ویژگی‌های دیگر این محصول را توضیح دادیم:

1- پوکه عدسی؛ عایق صوت و گرما

از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب پوکه معدنی عدسی، عایق صوت و گرما بودن است. یکی از دلایلی که این پوکه معدنی به یک عایق صوتی مناسب تبدیل شده است، وجود فضاهای خالی و وجود حفره‌ها با ساختار سلولی است که این ویژگی باعث استهلاک صوت می‌شود.

2- تراکم ناپذیر پوکه معدنی عدسی

پوکه معدنی عدسی بعد از قرار گرفتن در زیر فشارهای ثابت و متناوب، از نظر ظاهری و همچنین فضاهای خالی درونی تغییری نمی‌کند، به همین دلیل می‌گوییم پوکه عدسی تراکم ناپذیر است.

3- جذب آب بسیار کم در مقایسه با انواع پوکه

این پوکه در مقایسه با سنگ‌های آذرین دیگر، جذب آب کمتری دارد، شاید در نگاه اول عجیب باشد چون حفره‌های این سنگ بیشتر است با این حال این کاهش جذب آب به دلیل عدم وجود ارتباط با سطح دانه یا به عبارت دیگر یکپارچه بودن و عدم وجود حفره در سطح است.

4- عمر مفید و طولانی

براساس آزمایشات مختلف مشخص شده است که مقاومت این پوکه بسیار بالا است و عمر مفید پوکه معدنی عدسی چیزی در حدود 100 سال است.

کاربردهای پوکه معدنی عدسی

پوکه معدنی عدسی کاربردهای بسیار زیادی دارد؛ اما از مهم‌ترین کاربردهای آن می‌توان به کف‌پوشی ساختمان و بلوک‌سازی اشاره کرد.

استفاده در صنایع ساختمان سازی

یکی دیگر از استفاده‌های پوکه معدنی عدسی استفاده از آن در ساختمان سازی و مصالح است؛ مانند ساخت بلوک‌های سبک، شیب بندی سقف، ساخت بتن‌های سبک روف گاردن و غیره.

گفتنی است بتن ساخته شده از پوکه معدنی عدسی در صنعت ساخت و ساز [مثل جاده‌ها، پل‌ها، محصولات بتونی پیش ساخته‌، سقف و بتن‌های تزئینی و غیره] به دلیل مزایای آن زیاد استفاده می‌شود.

از طرفی دیگر به دلیل دفع آب، موجب کاهش نفوذپذیری آب به بتن می‌شود و همانطور که می‌دانید نفوذ به بتن، از جمله علل ترک خوردن آن است.

استفاده در کشاورزی و پرورش گل و گیاه

کاربرد دیگر نوع عدسی پوکه معدنی، در کشاورزی است؛ دلیل استفاده از آن ایجاد خاک سبک و حفظ رطوبت خاک موجود در گلدان‌ها و باغچه‌ها است به همین دلیل به آن پوکه معدنی برای گلدان هم گفته می‌شود.

استفاده در راه سازی و سد سازی

به دلیل مقاومت بسیار بالا و وزن بسیار کم از پوکه معدنی عدسی در ساخت تونل، سدسازی و غیره نیز استفاده می‌شود.

استفاده‌های محیط زیستی!

از ویژگی‌های خاص و جالب پوکه معدنی عدسی استفاده از آن در امور محیط زیستی مانند تصفیه آب و فاضلاب است و در نهایت می‌توان از این پوکه معدنی به عنوان یک پرکننده مناسب و زهکشی در ساختن سازه‌هایی که پایین‌تر از سطح زمین وجود دارند، استفاده کرد.

جدول بررسی کاربردهای پوکه معدنی عدسی

سقف سفال
بلوک سازی سنگ پا معدنی
دیوار چینی ساخت پاک کن و مداد
صنعت تصفیه آب صنعت کشاورزی

پوکه معدنی عدسی با ارسال به سراسر کشور

خرید پوکه معدنی عدسی آریاکو از معدن تا محل شما

اگر برای ساخت سازه بتنی با کیفیت، سبک و عالی در صنایع ساختمان‌سازی یا کشاورزی به دنبال پوکه معدنی عدسی هستید، می‌توانید با اعتماد کامل کل فرآیند خرید را به آریاکو بسپارید.

چرا پوکه معدنی آریاکو را انتخاب کنید؟ به لیست زیر نگاه بندازید:

  • قیمت به روز و منصفانه پوکه معدنی
  • خرید مستقیم با حذف واسطه‌ها
  • فروش به صورت عمده و خرده
  • عرضه کننده انواع پوکه با بیش از دو دهه سابقه
  • ارسال به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان

همین الان با پوکه معدنی آریاکو تماس بگیرید: ۰۹۱۸۸۳۸۲۱۵۷

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

محصولات مرتبط