جهت سفارش و دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید 

۰۹۱۸۸۳۸۲۱۵۷

جهت سفارش و دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید 

بهترین قیمت پوکه معدنی در تهران-3 فاکتورمهم خرید پوکه معدنی

بهترین قیمت پوکه معدنی در تهران

بهترین قیمت پوکه معدنی در تهران

بهترین پوکه معدنی در تهران

پوکه معدنی نوعی سنگ آتشفشانی میباشد و مانند دیگر سنگ های آتشفشانی از مواد مذاب ماگما تشکیل شده است.البته پوکه معدنی که نام دیگر آن پومیس می باشد از مواد مذابی تشکیل می گردد که نسبت به سنگهای آتشفشانی دیگر دمای بسیار بالاتری را دارد. پوکه معدنی هنگامی که آتشفشان فوران می کند بر اثر خاکستر و گازهای سمی آتشفشان در محیط بارندگی آتشفشان ایجاد می گردد.

بر اثر ترک خوردگی و عوامل دیگر پوکه معدنی در اندازه های مختلف به وجود می آید که یکی از مهمترین مزایای این نوع پوکه ها همین عامل است که تنوع بسیار زیادی دارند.

اولین نوع بشر که با پوکه معدنی آشنا شدند و از آن در استفاده های گوناگون زندگی خودشان بهره بردند، ملت روم بودند. در ادامه مطلب درباره تاریخچه پوکه معدنی توضیحات بیشتری را خواهیم داد. اما اگر قصد استفاده از پوکه معدنی در مصارف ساخت و ساز خودتان را دارید ابتدا باید با قیمت پوکه معدنی در تهران آشنا شوید و بر اساس آن خرید خودتان را انجام دهید.

قیمت پوکه معدنی در تهران

لیست قیمت پوکه معدنی در تهران

قیمت پوکه معدنی در تهران گوناگون می باشد و شما برای اینکه بتوانید قیمت مناسب تری را پیدا کنید باید به فروشگاه های معتبر در این زمینه مراجعه کنید. ممکن است پیش خودتان فکر کنید چگونه می توان این فروشگاه های معتبر را پیدا کرد. نگران نباشید، ما یک پیشنهاد فوق العاده برای شما داریم که مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد.

شما می توانید برای خرید مناسبترین قیمت پوکه معدنی در تهران و با بهترین کیفیت به فروشگاه ما مراجعه کنید. مطمئن باشید مناسب ترین قیمت پوکه معدنی در تهران متعلق به فروشگاه ما است و در هیچ جای دیگری شما قیمتی نظیر قیمت محصولات موجود در فروشگاه ما را پیدا نخواهد کرد.

قیمت جدید پوکه در تهران

        نوع پوکه      اندازه میلیمتر  وزن مخصوص        (مترمکعب)      قیمت پوکه (ریال)
        بادامی         10*30        550*600       4,000,000
       نخودی فندقی         5*15       600*650       4,500,000
        عدسی          3*8       600*650       4,500,000
        ماسه ای          1*5      800*900       3,900,000 تنی
پوکه معدنی کیسه ای       سفارشی      30*100        20000*30000

جهت ارسال پوکه معدنی تماس بفرمایید.

اگر دوست دارید با پوکه معدنی بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنم این مطلب را تا انتها همراهی نمایید.

تاریخچه پوکه معدنی

قبل از اینکه بخواهیم بیشتر در مورد نکات و مسائل پیرامون خرید پوکه معدنی با قیمت پوکه معدنی در تهران برای شما صحبت کنیم قصد داریم کمی شما را با تاریخچه این سنگهای آتشفشانی آشنا نماییم.

همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم اولین انسان هایی که به پوکه معدنی دست پیدا کردند، رومی ها بودند. در قرن نوزدهم پوکه معدنی به عنوان سنگی با ارزش در میان مردم یونان و روم شناخته می‌شد و از محبوبیت بالایی هم برخوردار بود. اولین دسته از رومی هایی که با این سنگ آشنایی پیدا کردند نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کردند اهالی جزیره سانتورین بودند.

هنگامی که اهالی این جزیره برای اولین بار با پوکه معدنی آشنا شدند گمان می‌کردند که این سنگ نیز همانند دیگر سنگ های موجود در طبیعت می باشد و تفاوتی با آنها ندارد.اما اولین مسئله‌ای که اهالی این منطقه را به فکر فرو برد این بود که چرا پوکه معدنی با اندازه بسیار بزرگی که دارد از وزن بسیار کمی برخوردار می باشد و به راحتی قابل حمل است.

در همان زمان اهالی این جزیره متوجه شدند که این سنگ با ارزش از خواص بسیار زیادی برخوردار می باشد اما رسیدن به خواص آن سالها زمان برد. در ادامه بیشتر در مورد خواص پوکه معدنی صحبت خواهیم کرد.

اگر با خواص آن آشنا شوید مطمئنا به این نتیجه خواهید رسید که قیمت پوکه معدنی در تهران در مقابله با خواص آن ناچیز محسوب می شود.

قیمت پوکه معدنی در تهران

آیا نوع پوکه در قیمت پوکه معدنی در تهران اثر دارد؟

پوکه معدنی به عنوان یک سبک دانه کمیاب در جامعه معرفی می شود، در انواع مختلفی یافت می شود و مطمئناً نوع آن در قیمت پوکه معدنی در تهران اثر دارد.

پس اگر میخواهید مناسب ترین وبهترین قیمت پوکه معدنی در تهران را بدانید و بر اساس آن خرید خودتان را انجام دهید ابتدا باید انواع مختلف این سبک ترانه کمیاب را بشناسید. اولین نوع پوکه معدنی با نام پوکه معدنی ماسه‌ای در بازار وجود دارد و به‌عنوان پرکاربردترین نوع پوکه در ایران محسوب می‌شود.

این سبکدانه در تولید محصولاتی نظیر بلوک کاربرد فراوانی دارد. دومین نوع این محصولات با نام پوکه معدنی نخودی شهرت یافته است. این نوع پوکه معدنی نیز از مزایای بسیار زیادی برخوردار می باشد.

از جمله کاربردهای پوکه معدنی نخودی می ‌توان به هبلکس و بلوک بتنی اشاره کرد.

سومین نوع پوکه معدنی عدسی معروف شده است. این نوع پوکه معدنی نیز مانند دو نوع قبلی در تولید بلوک سبک بسیار استفاده می‌شود و تنها تفاوت آن در اندازه آن می باشد که بین ۱۰ تا ۱۵ میلیمتر است.

سومین نوع پوکه معدنی پوکه معدنی بادامی در جامعه شناخته می‌شود که برای شیب بندی ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

پوکه معدنی فندقی چهارمین نوع پوکه معدنی می باشد که برای شیب بندی ساختمان ها مانند پوکه بادامی مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته جالب توجهی که وجود دارد این است که تنها تفاوت پوکه بادامی با پوکه فندقی در اندازه آنها می باشد و بسیاری از مردم به دلیل شباهت های زیادی که این دو که با هم دارند آنها را با هم اشتباه می گیرند.

از جمله دیگر پوکه های معدنی می توان به پوکه مخلوط، پرلیت و پوکه صنعتی اشاره کرد که که هر کدام مصارف گوناگون را دارند.

بهترین پوکه معدنی در تهران
بهترین قیمت پوکه معدنی در تهران

3فاکتورمهم فروش پوکه معدنی در تهران چیست؟

فاکتورهای مهم وجود دارد که در تعیین قیمت پوکه معدنی در تهران و میزان فروش آن تاثیر بسیار زیادی دارند.

اگر بخواهیم 3 فاکتور مهم فروش پوکه معدنی در تهران را نام ببریم می‌توانیم به وزن سبک و استحکام بالای این سنگ ها در کنار املاح معدنی بسیار مناسب و صرفه‌جویی آنها در مصرف آب اشاره کنیم. اما این خصوصیات تنها خصوصیات مهم پوکه معدنی نمی‌باشد و عوامل بسیار زیادی وجود دارند که قیمت پوکه معدنی در تهران را ارزشمند نشان می‌دهند.

پوکه از دیگر فاکتورهایی که در فروش پوکه معدنی تاثیر بسیار زیادی دارد و قیمت پوکه معدنی در تهران را مناسب نشان می دهد مقاومت بسیار خوب به این نوع سنگ ها در برابر رطوبت و آتش می باشد.

همچنین در محیط هایی که رطوبت آنها بسیار زیاد است استفاده از پوکه معدنی برای مصالح ساختمانی بسیار مناسب است. علاوه بر مناطق با رطوبت زیاد در سایر مناطق نیز پوکه معدنی با توجه به اینکه بهترین پرکننده کف، سقف و پشت بام منازل می باشد می تواند گزینه مناسبی برای مقابله با زلزله های احتمالی باشد.

نکته جالبی که در مورد پوکه معدنی وجود دارد این است که این پوکه علاوه بر خاصی که در ساخت و ساز منازل دارد می تواند به عنوان یک داروی مناسب برای از بین بردن سلولهای مرده پوست نیز استفاده شود.

نکته مهم

نکته مهم دیگری که در زمان خرید باید نسبت به آن دقت داشته باشید و در قیمت پوکه معدنی در تهران تاثیر دارد میانگین وزن پوکه معدنی در حالت های خشک و اشباع می باشد و همچنین میزان تخلخل آن و درصد جذب آب آن در محیط های پر رطوبت می باشد.
قیمت پوکه معدنی در تهران

آیا پومیس تنها در ساخت و ساز کاربرد دارد؟

جالب است بدانید که پوکه معدنی نه تنها در ساخت و ساز و برخی مسائل درمانی که در بسیاری از موارد کاربرد های بسیار زیادی برای انسان دارد. به همین دلیل است که قیمت پوکه معدنی در تهران در مقایسه با کاربردهای فراوان آن ناچیز به نظر می‌رسد.

از جمله کاربردهای مهم دیگر پوکه معدنی می‌توان به کشاورزی اشاره کرد. در کنار آن پوکه‌معدنی گزینه بسیار مناسبی برای ساخت سد آبی و هتل محسوب می شود. در نساجی، ساخت آکواریوم و آبنما نیز می‌توان از پوکه معدنی استفاده کرد.

انبار پوکه معدنی در تهران

من سعید معظمی هستم، با بیش از 10 سال تجربه و تحقیق در زمینه تولید و توزیع انواع پوکه معدنی، برای همین مقالاتی را در این زمینه منتشر کرده‌ام. امیدوارم براتون مفید واقع شده باشه☺️

اشتراک گذاری مقاله >>

Telegram
WhatsApp
Email

اشتراک گذاری مقاله >>

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *